Gott nytt år! :D

WOHOO! Nyår idag! :D
Dagens planer:
Nu ska jag byta om och ta på mig min asheta nyårsklänning som man införskaffade sig igår!
Sen ska jag sminka mig med glitter och glamour.
Sen ska jag möta Wibben och åka hem till Robin för att hjälpa honom förbereda allt för ikväll.
Sen kommer alla gästerna vid 18.00 så ska vi supa som svin.
Sen tar vi bussen in till stan vid 22.00 och möter Johanna och seda drar folket till Sticky!!! :'D

WOHOOO!! Jag är pepp som faaaen!

FAST! En sak SUGER som jag upptäckte för en halvtimmesen.......
Det har dragits TRE tusen kr från mitt konto!!!!!!!!!!! Står inte till/från vad eller någonting och alla banker är stängda idag. Så på fredag morgon ska jag och pappa till banken och kolla vad fan det är som händer!
PALLA DETTA! :'( 3000 spänn... Nu är jag fattig som en neger för fan....

JAG DÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!
Men whatever! Nu är det fest! :D
HAPPY NEW YEAR PEOPLE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0