Hej hopp Pillesnopp!

ISCH. Jobb jobb jobb jobb jobb.
Jag döööör! Ajja. Har precis kommit hem frrån jobbet här nu och imorgon ska man upp och jobba igen för typ 7:e dagen irad! Fy fan. Men sen är man ledig över nyår! :D

WOHOO. Igår var jag på bio med min Bebbih. Gud vad underbart! Vi såg på "Allt flyter" som inte var lika underbar dock!
Jag övertalade bebbih att ha fest på nyår i hans sexiga och vackra hus för han är ensam hemma.
Han gick med på det! :D GREAT! (Y)
Så nu blir det nyår med dom BÄSTA. Plus en i kanten. Men det får man väl stå ut med då! ^^
Middag, champagne, massa dricka och sedan krogen!
Kan det bli bättre?

 Ååh gud. Idag har det varit en jävla massa tjöt om vems sida man ska stå på också vidare. Och jag har alltid sagt att man inte ska stå på någons sida.
Men idag fick jag känna att det var ganska jobbigt. Gud, jag vet inte ens vilka som läser min blogg... Haha. Men endå! Får la hoppas att fel personer inte gör det!
Älskling, nu ska vi fira nyår ihop! Och det ska bli underbart. Det blev ju inte partille! DET BLEV BÄTTRE!
Och idag stod du upp för mig. Det gillade jag verkligen. Det kändes väldigt jobbigt innan du gjorde det måste jag erkänna! =/ Visst, man ska inte ta någons sida. MEN. Om jag nu är en av dina närmsta vänner och denna personen har sårat mig och behandlat mig som skit så ska väl endå jag vara valet? :/
Okej, nu blir detta ett dåligt exempel. Men det är endå principen... Den personen du verkligen HATAR. Jag tror du vet vem jag menar? Personen som skadade dig och din familj för livet!! Utsatte dig för saker och din familj. Tänk om jag skulle bli vän med den personen?
Alltså. Nej, jag vet inte hur jag ska förklara detta i ord när jag skriver.

Bara att just denna gången, så behöver jag dig verkligen. Det gör ont i mig bara att se personen. Och ännu värre med dig. Riktigt ont!


Annars är allt skitbra ! :D Puss i stjärthålet! :*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ELIN , jag ÄLSKAR dig.

Du e är en av få jag VERKLIGEN älskar.

Tvivla inte, och jag kommer alltid stå upp för dig och stå vid din sida <3

2008-12-29 @ 21:06:58
URL: http://thegirlnamnedjennifer.blog.se
Postat av: Carro

Vad hände med oss?



</3

2008-12-30 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0