Jul, jul, strålande JUL!

Hej hopp!
Nu sitter man här och Carro har precis åkt hem!
Senare ska jag träffa Johanna och köpa de sista julklapparna. För idag är det LÖNING! :D Wohoo
SEN SKA JAG ÅKA TILL SKOLAN!
Ehh, roligt eller?
Så här ser min jul ut:

24:e Jobba strömma
25:e Jobba strömma
26:e Jobba arla
27:e Middag med mammas ex
28:e Jobba arla

Sen har jag inga planer än över nyår! :D

2
:a Jobba strömma
3:e Jobba strömma
4:e Jobba strömma
5:e Jobba strömma
6:e Jobba strömma
7:e börjar skolan!!!

Haha, min doktor skulle dödat mig om han visste att jag ska jobba på jul-lovet! xD
Ge mig pengaaaaar!
Jag går fortfarande på smärtstillande, och det suger! Menmen. Hellre det än gå runt och ha ONT hela tiden.
Jävla smärta.
Jag har också börjat ta järntabletter nu med för att få upp blodvärdet igen!
DET SMAKAR SKIT! De järntabletterna är det värsta jag nånsin stoppat i min mun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men gör det mig pigg och friskare är det värt det! :D

Nu ska jag ta mig en dusch osv.
Uppdateringar kommer efter min uuuunderbara jul! ;) Hahah <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ville bara åka tillbaka hem till dig

när jag satt mig på grön express och åkt

ett tag, det var så jävla härligt där.

Med dig kan man verkligen vara sig själv!



Du har visst planer över nyår.

Du ska ha party och det har jag

bestämt :D woho!



God jul på dig! <3

2008-12-23 @ 18:29:55
Postat av: Jennifer :)

Älsklig, en kompis som bor i kållered har fest på nyår, vi kan ju för festa där? Är ju bara 12 min från centralen!



Åh, jag saknar dig, och jag älskar dig!



God jul babylove <3

Dildos snart! <3

2008-12-24 @ 10:20:36
URL: http://thegirlnamedjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0