Snuskigt bra! :D

Iiih. Julen är över. Thank god <3
Spenderade julafton med Terese på Strömmaskolan. Yippie-ka-yay motherfucker.
Sluade i stallet snuskigt mycket för tidigt med! :D Helt UNDERBART att få betalt för heldag sånna dagar.

Julklapparna jag fick iår SÖG såååå hårt. Har aldrig käns mig så oälskad som när jag öppnade dom.

Usch. Jobbade på strömma igår och i förrgår och idag på arla och i övermorgon på arla och dagen efter det blev jag inkallad att jobba så PENGAR RULLAR IN! :D
Idag på jobbet fick jag lära mig det nya systemet. Så jaa.. Jag gjorde väl TRE listor ist för 50. Plus att vi fick sluta fyra timmar tidigare men endå betalt för heldag. Helt okej med mig med tanke på vilket skicka jag var i idag! Hahah! :'D

IGÅR VAR DET SÅ GRYMT!! Jag blir helt galen av tanken. Vill leva om det igen! :D Combi och sedan O'learys.
Ojoj, karatefylla! :'D


Och ja just det! Det bör nämnas att jag nu längre inte ska vara Elin :)
Nu ska jag bli en kall och känslolös person när det gäller mina vänner. Annars blir man bara besviken.
Det är så lätt för folk att säga "Jag sms:ar dig sen" Eller typ "Jag ringer dig om en liten stund". Eller  "Jag kommer vid 13.00".

Och btw! Jag har kommit på att älskar är ett överskattat ord. För tydligen så betyder det inte något?
För mig är det iaf ett starkt ord... Men inte för andra. Så nu ska jag sluta säga det :)

Jag ska inte gå ut på nyår. Alla beter sig endå som svin.

ByeBye!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad bra att du ska få en dildo av mig då , EN BRA JULKLAPP!



Elin, jag älskar dig, och jag e hemsk ledsen för att jag glömde ringa dig, men det betyder verkligen inte att jag inte älskar dig, för du en av dom som jag älskar , på riktigt.



Och du ska festa med mig på nyår , du ska inviga det nya året med mig, varken du vill eller ej.

2008-12-28 @ 19:14:07
URL: http://thegirlnamnedjennifer.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0