Längesen!

Nu var det ju ett tagsen som jag bloggade! =P
Har haft sjukt mycket att göra helt enkelt!!
Men en liten sammanfattning av lovet kan jag nog allt skriva! ^^

Först blev jag utkastad av min mamma på onsdagen innan lovet. Drog då hem till Josefin och sov där en natt. Sen sov jag hos Emil från torsdag till fredag. Sen får jag beskedet om att jag har fått en LÄGENHET!!!!!!!!!!!! Så då var det bara att dra hem på fredagen och packa alla saker inför lördagen. (Då jag flyttade)
Så nu bor jag med Marcel i en lägenhet som ligger 4 minuter och 23 sekunder med spårvagn från stan! =D Göööörbra! ;)

Var ute i lördags. Serbhoran fyllde år! :D Så Grattis til honom! ;) 26 år nu serben! ;)
Sen jobbade jag på söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. (USCH)
Måndag, tisdag och onsdag jobbade jag tidiga skiftet. Vilket innebär att man går upp klockan 04.00 (!!!) PÅ NATTEN. Vagnen går 05.00 och jag börjar 06.00 och slutar 15.00. Vidriga tider för min del...
Men sedan så jobbade jag sent (som vanligt) söndag, torsdag, fredag. GÖTT.
I onsdags hade vi inflyttnigsfest och det kunde fan inte blivit mer lyckat! =D WOHOOO. Sedan drog alla ut på Deep. Hetaste utestället i gbg och där det är 30-årsgräns på helgerna! ;) LOVELY!!

Nu sitter jag här en lördagsmorgon och solen skiner. Ikväll är det förfest hos oss med vin och melodifestivalen innan utgång! =)

IMORGON SKA JAG JOBBA!! Jag har fan inget liv. Jag har jobbat SJU dagar på lovet. SJUUUUUUUUUU!!
PUSSHEJJJJ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0