7:e Januari 2009

Nytt år och ny start säger de flesta! Men jag är så SJUKT nöjd med år 2008 att jag bara vill att allt ska fortsätta.
Visst har väl vart lite småbråk och lite tårar, men de mesta av tiden bara lycka och glädje, party pch ännu mer PARTY!
Ett år av öppnad med. Så många har öppnat sig för mig och det gör mig superlycklig och får mig känna mig speciell, ni vet vilka ni är och jag älskar er! Jag har till och med lyckats med det! Hahah x'D

Senaste tiden har jag JOBBAT JOBBAT och JOBBAT. Helt döende nu ungefär.
Och efter operationen fick jag sån jääävla hosta som satte sig i lungorna, så VARJE gång jag lägger mig ner så hostar jag så jag flyger upp i sängen.
ingen sömn, upp och jobba kl 05.30 i 10 minusgrader är INTE okej.
Men däremot är det pengar!! ;)

Nu sitter jag här och väntar på min Jennifer, hon ska äta lite makaroner. Sen ska Molle köra bil till sätila och sen blir det mys till Beck ikväll med älsk!

Jag har inget kul att skriva, för jag har jobbat sen nyår, och cist jag hade kul var på nyår! Bästa starten på bästa året! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, älskling.



Jag mår bra med mig <3

2009-01-07 @ 23:19:45
URL: http://thegirlnamnedjennifer.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0