Bakis!

Usch, dagen efter nyår är väl alltid kul! :D
Hahah. Grymt lyckat igår!
Förfest hos Bebbih med massa sköna människor och gott tilltugg och cider, vodka, champagne och teqila Rose-shottar!
Couldn't get any better! ^^
Det dansades på stolar, alla var lagom fulla, charader och jag har aldrig lektes för fullt och allt var perfekt! ^^
Tog bussen in till stan och gick till frihamnspiren där vi stod vid tolvslaget och sprutade champagne och skålade in det nya året! :D

Sedan drog vissa till gretas och vissa till Sticky! Sticky var kul som vanligt och det shottades jäger och lakritsshottar!
Sedan försvann Jennifer hela tiden och Wibben typ somnade på ett bord. Och där satt jag med honom. Själv. HAHA.
Så jag blev ganska sugen på att dra till dom andra!
Så det gjorde vi med. Och om ni läste inlägget innan så vet ni ju att det är något fel på mitt bank-kort så jag hade ju inga pengar så Johanna pröjjsade inträde och garderob! <3

Det var skitkul igår!! <3
HAHA, vi kom hem 07.10 typ. Ett verkligen gott nytt år!!

Jag ska jobba på strömma nu tills skolan börjar. Det känns bra, förutom EN sak!!!!!!!!!!
Mina föräldrar VÄGRAR betala mat! Så nu har man typ lipat i en halvtimme för hur fan ska jag få tag i mat?!
Frukost, lunch, middag, kvällsmat i FEM dagar är inte något man kan skippa liksom....
Så till sist fick jag ringa Felizia! Så nu har jag iaf pengar till lite mat.
JÄVLA BANK!!!!!!!!!!!
JÄVLA FÖRÄLDRAR!!!!!!!!!!

Jag älskar Jenifer <3

00.54: En liten uppdatering:
Kollade mitt konto nu igen. Nu har jag MINUS 700 spänn. Så någon fortsätter dra pengar. Do we like it?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Och jag älskar dig.

2009-01-01 @ 19:15:02
URL: http://thegirlnamnedjennifer.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0