Film-Mys!

Igår hade jag jättetåkigt!
SÅ jag började snacka med bebbih på msn, och han skulle hem till Sebastian och chilla efter att han gymmat. Så jag hängde på!
När jag mötte han vid gymmet så kom Jesper och han ville också hänga på! :D Sen pratade jag med Marcel, så han ville också hänga på! Sen ringde Johanna när vi stod på Videomix (Hemmakväll) och valde film, så hon hängde också på! Sen kom Anita med =)
Så till slut satt vi där alla sju och kollade på skräckfilm, rökte, tjötade och kollade på en komedifilm hemma hos Sebastian! Gud vad underbart <3

Bebbih hade hittat en liten peng på parkeringplatsen så han betalade chips, dricka och godis mwahaha.
Så tack Sebastian, Robin, Marcel, Johanna, Jesper och Anita för en gööörmysig kväll <3

Jag saknar verkligen sånt här! Ååh, det är så underbart att vara hemma och bara kunna samla ihop alla och hitta på saker tillsammans! Alla bor ju så nära varandra och jag älskar det. Jag längtar verkligen tills jag tar studenten så jag kan få tillbaka all tid med alla och kunna göra sånt här hela tiden. JÄVLA STRÖMMA.

Om en stund ska jag möta upp Johanna och Linn och tjöta o röka ett tag innan jag beger mig till kungsbacka där Wibben hämtar upp mig. Han är ensam hemma så ikväll blir det mys hemma hos honom med Moa och Pavve! =)

Imorgon blir det utgång med de bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Filmkvällen va mysigt värre<3! Saknar också sånna tillfällen! Man hinner ju inte me så mkt när man jobbar hela tiden tyvärr :/! men men, de är tur att tillfällena kommer ibland! Miss u hun! <3

2009-01-25 @ 22:49:03
Postat av: Robin-of-sweden

tack själv bebbbih! :D

2009-01-27 @ 00:27:33
URL: http://robinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0