Hey big spender!

Det är så KUL att folk kommenterar. Verkligen SKITKUL!

Idag har jag vart på ALLA lektioner. Från kl 07.40, då vi började till kl tjugo i fyra när vi slutade. *Stolt* =)
Efter skolan jobbade jag och Tim på projektrapporten.... Och.... VI BLEV KLARA!!! Nu är den INLÄMNAD.
It's a hallelujah moment people!
Vid kl sex så drog vi till partille och käkade lite god mat för att fira :) Jag somnade i bilen till hans höga, dunkande musik... SKöööönt.
Nu är jag hemma och sen ska man träffa Johanna en sväng! :*

Imorgon har jag ett späckat schema. Jag ska möta Josefin i stan och fika. *Chokladkaffe, mums*. Sen ska jag köpa LÖSHÅR! Efter det ska jag bege mig hem till Felizia! :D Vi ska spendera hela kvällen med att färga och klistra i mitt löshår... Kul kväll? Njäää, men sällskapet är ju skitbra! :D Och det kommer bli gööööörbra! ^^ Och gööööööööördyrt... Hmpf..... Sen när kl börjar närma sig 23.00 (!!!!!!!!!!!!!) så ska jag bege mig till JOBBET för att jobba Natt från torsdag till fredag för första gången på Arla.....

Är hemma från jobbet vid 08.00 på fredag morgon! Då ska jag sova hela dagen innan det är PARTYTIME!

PÖSSHAAAAJ. Idag är jag cp-glad. Och nu ska jag träffa min drog Johanna :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

aaw bejbi! Du är min drog <3

2009-01-29 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0