ISCH, skolan! >-<

JÄKLAR I ANAMA! Klockan är nu 14.45 och jag har precis kommit hem! HELT GALET!
Haha, för att göra en lång kväll kort:
Jag och Jennifer drog hem till Limpan, hennes ex. Han hade fått hem en beställning från Tyskland så det dracks cider, wisky, öl, shottades jäger osv!
Supermysigt!
SÅ JÄVLA KUL VAR DET!
Sen drog vi till Gretas.
Vi blev först nekade för att det var 20, men efter en stund känner jag Samirs hand (vakten) på min axel som säger "Kom med här". Så släppte han in oss! Såklart! ;)

Och där inne hade jag, trots allt, sjukt kul!! Jimmy bjöd på teqila-shot, ragnar-drinkar och Mojito och allt möjligt gott/dyrt!
Sen kom kinesen, och han ÄLSKAR mig! ;) Så då bjöd han på allt jag ville ha! :D
Jag drack inte ens upp hälften av allt jag fick hahah ^^

Sen när stägning börjar närma sig och klockan kryper mot 04.00 så dyker Felizia upp! Hahah, hon säger till mig att hämta min jacka, så jag gick in igen, men då var det FETINGLÅNG kö! Minst en halvtimma skulle jag fått stå.
Så när jag står där och pratar med Joen så kommer Samir (vakten) fram och säger "Tja Elin!! Ge mig din nummerlapp så hämtar jag ut din jacka åt dig". Haha, det var bara att tacka och ta emot! =D

När jag kommer ut står Felizia och pratar med alla vakterna.
Jahaja! Efterfest hos vakten på Gretas!! JAJEMEN! Hahahahahha. OOOOOOOOOOOMG.
Så vi tar taxi hem till honom, som för övrigt heter Patrik, och vi sitter och tjötar och han bjuder på redbull/vodka.
Han var helt desperat i att få ha trekant med mig och Felizia!
Det var ett jävla tjöt. Men liksom, fitta? NEJ TACK!
Jag kommer säkert bli nekad nästa gång jag drar dit för att vi inte gick med på det! x'D

Nu ska jag sova en sväng :*
Och tack bebbih för samtalet igår... Jag ska lyssna mer på dig!! Du gör mig så glad så fort. Två år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0