Men överskrift typ?


Jag suger  på att komma på rubriker, bara så ni vet! x'D

Idag mötte jag upp Josefin i stan vid 18.15. Vi gick och hämtade ut våra biobiljetter till Changeling som började kl 21.15. Tre timmar kvar tills bion börjar. Så vad gjorde vi?
Joo, vi gick till hennes jobb (Seven eleven) och hämtade varsin chokladkaffe och satt o röka o tjöta ett tag! Sedan begav vi oss till café Java där vi inhandlade köttfärspiroger och fikade ett bra tag! :D Underbaaaart! <3
Sedan tillbaka till hennes jobb och hämtade ytterligare varsin chokladkaffe innan vi gick till bion! :D
Den var förövrigt SKITBRA!! Shit. Det satt en tjej bredvid mig som bara lipade och lipade!! Helvete asså. Hon snöt sig varje sekund och jag kunde inte hålla mig för skratt, som vanligt! x'D
Efter bion gick vi till hennes jobb och hämtade ytterligare varsin chokladkaffe! :'D YAMMIE! Underbart med kontakter på seven eleven så man får gratis kaffe och sånt dära ! ^^

3 st Kaffe = Inte bra. Jag kissar var femte minut.... Chokladkaffe, nya drogen! :*


Skåneresan är avbokad!!! För lite olika anledningar. Men de två största är att jag MÅSTE bli klar med projektrapporten!!! Plus att jag måste lägga alla mina pengar på min bartenderkurs nu... SUG MIG!! Allt var bokat. Biljetter, lyxhotell, spa och allting!!! Fan. Jag hade verkligen behövt detta! :(
Jag trodde att Felizia skulle bli sur när jag sa det. Men hon tog det bra! :D <3


På fredag är det PARTY AS HELL!!!!!!!!!!!! Ooooomg. BEBBIH! <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

WOHO! ja är så glad att du inte åkte till Skåne ^^! För på Fredag ska vi röja som faaaaan:D! <3

2009-01-29 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0