Fredag 9:e Januari

Carro, förlåt för att jag sa att du är emo, trög, patetisk och bara söker bekräftelse. Jag ber om ursekt för det.
Men jag står fortfarande för vad jag sa, för det var så jag kände...
Så jag tänker inte ta tillbaka vad jag sa...
Men däremot tycker jag att det är tråkigt att förstöra en vänskap på grund av detta. Jag vet att vi har börjat prata lite smått i skolan, men inte mycket.
Vi får låta det vara stelt i början, det kommer mer med tiden... Jag vet att vi kommer få tillbaka det vi hade.


Iiiih. SÅ sjukt skönt! Har jobbat som ett SVIN hela lovet! Usch, får ångest när jag tänker på att 13 000 ska försvinna till min bartenderkurs bara! ALLT ska sparas. Kill me?
Men skönt känns det! ^^

Jag MÅSTE bara säga att det är ganska coolt att han Karl-Jan som är med i Let's Dance är han som jag ska gå bartenderkursen hos i augusti! ;) Uppe i grythyttan. YAY :'D

MWIIIH. Torsdag den 29:e Januari kl 17.25 åker jag och Felizhia till malmö! :D Vi ska supa som svin hälsa på skånska vänner och åka över till Danmark! Vi får se vad som händer, men Malmö, Danmark, Ängelholm är ett MÅSTE.
Hemresan är bokad söndag den 1:a Februari.
Götets stjärnblondiner drar ner till skånelandet!!! WOHOOO.

Just nu sitter jag och kollar på Björn Gustafsson - Ett livsverk. Världens bästa film! Jag skrattar IHJÄL mig!!!!!!!!!
HAHAHAHAHHAHAHAHAH.

Ikväll kommer Jennifer och imorgon ska jag och Tim arbeta på vårat projekt hela dagen! På kvällen kanske utgång. 
Helg! <3<3



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har precis uttrykt mig i min blogg om

hur jag känner för dig och hur situationen

ser ut. Och så kommer jag in här och läser detta

inlägget. Blir alldeles tårögd.



JAG ÄLSKAR DIG ELIN!! <3

2009-01-10 @ 16:53:32
Postat av: Mattiaz

HAHAH DÄR ÄR JAG MED PÅ BILD ;)

2009-02-02 @ 19:52:15
URL: http://www.hanky.se/pourblond

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0