När drömmar blir verklighet kan man knappt fatta det.

Måste bara börja med att säga att det var roligt att läsa alla kommentarer i förra inlägget! :D :*

Torsdag: Jag åkte in till stan på kvällen pepp som fan! Träffade älskade Marcel och vi stod och kramades, hoppade och skrek ett bra tag! Fy fan vad härligt <3
Vi bytte julklappar och stod och tjötade!
Och vet ni vad jag fick? :D:D:D En digital fotoram och TVÅ biljetter till Lady Gaga!! Så hon ska vi åka och se i februari! Fatta att jag blev glaaaaaad! :D
Sedan åkte vi hem till hans bartenderkollega Camilla och mötte upp Nicke och Camillas kompis!
Vi förfestade, lekte lekar och tjötade ett bra tag. Bacardi Razz, underbart! <3
Jag, Marcel, Camilla och Nicke blev lite runda om fötterna och drog in till PeaCock (stavning?) på avenyn.

Fredag:
Blev en lugn dag med film och mys hemma hos Hanna :)

Ikväll: Skulle ju gentligen hem till Jennifer och lagat middag och sånt med hon, Mikael och Bebbih. Men jag antar att det inte blir av :O (?!) Så ikväll blir det till att dra hem till Emil och förfesta! Felizia, jag, Emil, Gordon, Nicke och två kompisar till Emil blir det :)
Jag, Emil och Gordon ska införskaffa oss Likör 43 (huvudingridiensen i Rosa Pantern) , granatäpplegrejj, mjölk, vodka och redbull! Så ikväll blir det till att dricka Rosa Pantern och Vodka/redbull! Sedan blir det utgång!
Yay <3

Snart tar vi studenten hörrni. Sjuuukt!! Usch panik. Vad händer sen liksom?
Den enda som jag är HELT säker på att jag kommer träffa regelbundet är Jennifer.
Ååh, gud. Alla andra då liksom? Hanna, Wibben, Sofia, Carro,  KLASSEN?!
Man har ju sett hur det har gått för alla andra när de tar studenten. Johanna Holm t.ex. Vem mer än Jag träffar henne regelbundet?
Studenten, 3 och en halv månad kvar.... Nu kommer verkligheten ikapp en minsann! HÄRLIGT! :D

Nu har jag börjat betala av min bartenderkurs. Shit, det blir verklighet...

Imorgon ska jag jobba, suuuuug >_<


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mig kommer du väl fan träffa ? :(

2009-01-17 @ 19:08:18
Postat av: Hanna

KLart vi kommer ses du får ju inte tro ngt annat :O

2009-01-18 @ 15:45:25
Postat av: Jennifer

Vi kommer ses, varken du vill eller ej. Och allt e cp. Vet ej vad som händer, men jag skulle mer än nått släppa in dig o berätta, men de går ej..

2009-01-18 @ 18:30:43
URL: http://thegirlnamnedjennifer.blog.se
Postat av: Johanna

haha ja gillar Johanna Holm t.ex!

Och Lördagen va KUUUUUUUL! Vi rocka dansgolvet på gretas! Och de va party att vi visa på dansgolvet att vi hade likadan bh på osss xD! <3

2009-01-19 @ 22:19:21
Postat av: Carro

Känns tråkigt att du misstänker att vi två inte kommer träffas regelbundet, för mig är det en självklarhet <3

2009-01-20 @ 08:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0