I'm young and I'm hopeless

Omg, i lördags var det så SJUKT kul!!!
Det var tillomed roligare än NYÅR!! Och det var sjukt lyckat!!
Så tack Emil, Gordon, Felizia, Ellinor, Emma, Tommy och Emil 2 för den kvällen/natten! ;'D
Och tack Marcel som fixade mig ett Vip/Stammis/Bar-kort! (A) ;)

När jag satt ute på balkongen med min morgoncigg och funderade på hur jag kommer att klara mig ute i den stora, vida världen helt ensam med engelska språket osv så kom jag på en sak som jag bara är tvungen att skriva ner, HAHAH!

När jag och Marcel var i Teneriffa och vi fick in en knarkare på vårat hotellrum som började punda i våran soffa och sedan hotade oss och grejjer. Det var inte så kul så då drog vi ut från vårat hotellrum och sprang till polis-stationen (På andra sidan ön typ)
Självklart var det stängt denna tiden på dygnet och vi var ganska onyktra och rädda. Så vi går in i en affär som är öppen och frågar om numret till larmcentralen!!!!!!!!!!!!!!!!! Han kollar lite snett på oss och svarar "911" HAHAHA. Pinsamt värre ^^
Sen ringer jag dit, panikslagen, fortfarande lite full och jag ska då förklara precis ALLT som har hänt för en tant i andra sidan luren på engelska!! Ja, det var svårare än vad det låter kan jag säga er ^^
Men anyway. Jag klarade det. Marcel är en liten fegis, så det kommer bli jag som tar hand om oss där ute ^^
Hoppas jag får uppleva min 25-årsdag?! x'D



 





BTW!! Nu ska ni få se hur jag skrev i min ansökan till Grythyttans bartenderkurs.
"Skriv kortfattat varför just Du vill bli bartender:"

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det... Jag vill verkligen bara vara en bartender! Jag har velat bli det i 3 år nu, och när jag bestämt mig för något, så fixar jag det. Jag är framåtriktad och älskar att jobba med människor. Jag vill heller inte bli uttråkad i mitt jobb, därför är det kul att hela tiden träffa Nya människor. Jag är en festtjej och har alltid varit imponerad och intresserad när bartendern står på andra sidan baren och blandar en drink till mig. Och nu tycker jag att det är min tur att få leverera mitt. MVH, Elin Jungnell

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vilken härlig ansökan!

Inte konstigt att du kom in på den kursen asså :D

Jag saknar dig Elin och alla våra galna stunder.



Fyfan vad sorligt det kommer bli när du lämnar Sverige =(



<3

2009-01-22 @ 15:23:25
Postat av: Johanna

Skitbra skrivet gumman! Nu vet jag vem ja ska vända mig till när ja ska göra nån ansökan eller liknande;)! hehe <3

2009-01-25 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0